Friday, August 22, 2008

Jambo

Jess jess. Dette e altså Kenyabloggen min som eg forhåpentligvis vil oppdatere ofte, både i tida før eg reiser og når eg e i Kenya. E litt usikker på om eg skal skrive på engelsk eller norsk her, så foreløpig blir det på norsk for enkelhets skyld. Men sannsynligheten e stor for at eg kjem til å skrive litt engelsk, så dei eg har fått kontakt med som eg skal gå på DTS med forstår ka som står her. Layouten e og litt foreløpig, men den får eg fikse når eg har tid.

For dei som ikkje har fått med seg grunnen til at denne bloggen blei oppretta, så reiser altså eg til Kenya, nærmere bestemt Athi River, 2. oktober 2008 for å gå på DTS (disippeltreningskule) gjennom YWAM (Youth with a Mission). Etter 12 vekers misjonstrening og 8 vekers outreach returnerer eg til Norge 23. februar 2009.

Kjenner det kribler i magen bare eg tenke på det!

No comments: