Friday, January 2, 2009

Saann reint praktisk...

Siden eg reiser paa outreach paa mandag, og dermed har begrensa tilgang paa internett, e det greit aa vite kordan det e mulig aa kommunisere med meg. For all del, fortsett aa send mail og kommenter paa bloggen, eg faar lest det, bare kanskje ikkje med ein gang.
Ein ting som kan vere greit aa vite e at eg har faatt nytt mobilnr.
Altsaa, nytt mobilnr: +254738173210
Billigere aa bruke for meg, samme pris for daakke. Saa slett det gamle (det kenyanske altsaa, ikkje det norske), og lagre dette:)

Mobil e altsaa den greieste maaten aa holde kontakten med meg. SMS koster ikkje masse verken for daakke eller meg. Ellers saa blir eg overlykkelig for ein telefon i ny og ne og! Daa fins det ein fantastisk ting som heite lebara telefonkort som kan bestilles fraa lebara.no eller kjoepes diverse utvalgte plasser. Bare sjekk internettsiden eller snakk med Torbjoern. Hvis du ringer fraa hustelefon med det kortet kan vi prate i ca 90 min for 100 kr, og det seie ikkje eg nei takk til:) Hvis du e veldig gnien, e det mulig at eg kan ringe deg, men daa maa du spoerre veldig fint;)

Ellers e mailadressen min fortsatt stini_87@hotmail.com ,
og postadressen:
Stine Karin Furuskjeg
Youth with a Mission
P.O. Box 59443
00200 Nairobi
Kenya

Skal proeve aa faa inn litt info om outreach foer eg reiser. Kan bli vanskelig, siden eg veit veldig lite sjoel, bortsett fraa at vi skal vere for det meste i sentral og vest-Kenya. Men skal proeve i alle fall. Men det faar bli ein anna dag!

No comments: